پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۰۹

کشف جسد یکی دیگر از معدن‌چیان

         کشف جسد یکی دیگر از معدن‌چیان

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان اعلام کرد جسد یکی دیگر از معدن‌چیان در معدن آزادشهر کشف و تعداد کشته‌شدگان این حادثه به ۴۳ نفر رسید.

در حالیکه یک هفته از انفجار معدن آزاد شهر می گذرد، اعداد و ارقام واقعی قربانیان فاجعه خبر دقیقی در دست نیست. این معدن500کارگر داشته است، اما ارگانهای مختلف از بیان این که هنگام وقوع انفجار چه تعدادی در درون معدن بوده اند سر باز می زنند. برخی از مسولین می گویند این حادثه در ساعت تعویض شیفتها بوده که به معنای حضور شمار بیشتری از کارگران در اعماق زمین است.

هادی حسینی دبیر کانون شوراهای اسلامی کار در استان گلستان گفت:«هنوز معلوم نیست که از مجموع ۶۰ کارگر مورد نظر چه تعداد در حادثه معدن جان خود را از دست داده اند». وی اذعان کرد که «تعدادی از این کارگران به سن بازنشستگی رسیده بودند و می بایست با استفاده از «مزایای قانون سختی و زیان آور» بازنشسته می شدند» 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی