پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یکی از دوستان کلیپی را برایمان فرستاد و درخواست کرد که آن را در وبلوگ اخبار انتخابات 96 انعکاس بدهیم که مربوط به بیانات آیت الله طالقانی در دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالهای اولیه انقلاب بوده است. آیت الله طالقانی مردم را نسبت به قول و وعده های دروغین عده ای هوشیار کردند.

 

 


 

 

اگر اوضاع به همین منوال پیش برود مستبدین ، مستبدهای خواهند بر همه ما مسلط شوند.

این محیط صدق این محیط آزادی را اگر قدردانی نکردیم ، محیط عقده گشایی ، محیط عناد، بهم ریختگی مورد موضعگیری قرار دادیم همانطوریکه قرآن در این آیات اشاره میکند، نتیجه اش پیدا شدن مستبدینی است همانطوریکه در تاریخ گذشته بوده است و در تمام ادوار تاریخی دیگر رحم به صغیر و کبیر مان نخواهند کرد. در چنین محیطیست که یک انسان خود خواهی و در عین حال باهوش و زرنگی سر بیرون میاورد، از چه ها مردم نمیفریبد، از طریق وعده آب و نان، و من الناس من موجوبکه ، دقت کنید، بعضی از مردمند که وقتی با شما مواجه میشوند سخنرانی میکنند ، شعار میدهند گفته ی آنها شما رو ، شما توده های مردم رو ، فریفته خود میکند یوجوبک عمرهو فی الحیاط الدنیا، وعده آب و نان ، وعده مسکن وعده آسایش در چنین محیطی ، این انسان برای رسیدن به هدف همه جور وسیله را توجیه میکند به استخدام میگیرد،  شرف و انسانیت رو به استخدام خود میگیرد، دروغ میگوید فریب میدهد خدا را شاهد میگیرد که من دلسوزترین مردم در حق شما ملتم، و یشهدالله علی ما فی قلب، خدا را شاهد میگیرد بر اینکه من میخوام این مملکت را نجات بدهم، یک رضا خان، یک آریامهر ، و امثال این ها وهو علی الدول فساد ولی روحیه اش لجوج ترین ، کینه ورز ترین مردم است نسبت  به خلق، تا وقتی سوار کار نشده وعده میدهد همینکه که سوار شد دیگر به هیچ چیز رحم نمیکند. 

 

 

نظرات  (۱)

آیت الله طالقانی روحش شاد باشه همیشه حرف دلش رو میزد ولی متاسفانه به قیمت جونش تموم شد کاش میبود و میدید که چگونه همه حرفهاش درست از آب دراومده . تو ایرون یک روحانی داشتیم که بالای همه روحانیون بود و آنهم طالقانی بود که خیلی زود کشتنش . امیدوارم آقای موسوی نظر منو حذف نکنه . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی