پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

درباره ما

مدیر مسئول:  بهرام موسوی

تحریریه: جمعی از خبرنگاران آزاد معتقد به آرای مردمی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران 

پایگاه خبری-تحلیلی ”اخبارانتخابات96“ به مدیر مسئولی ”بهرام موسوی“، حاصل تلاش گروهی از خبرنگاران آزاد ایرانی است که با هدف یاری رسانیدن به جریان آزاد و حق مدار اطلاع رسانی به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی  و صیانت از کیان نظام گرانقدر جمهوری اسلامی ایران  راه اندازی شده است. این وب سایت با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره میشود.

با رسیدن به سرفصل کنونی که انتخابات دولت دوازدهم میباشد تصمیم تحریریه بر آن شد که اسم وبلوگ را با توجه به پایان موفقیت آمیز انتخابات 96 تغییر داده و آن را به وبلوگ پارسانیوز تغییر بدهد. 

این وبلاگ ارگان هیچ حزب و جناح سیاسی نیست و به اردوگاه های سیاسی ازقبیل اصلاح طلبی و اصول گرایی، سرسپردگی ندارد.  ”پارسا نیوز“ صرفا دل درگرو ولایت امر،منافع ملی و مصالح عالیه نظام و انقلاب اسلامی را دارد و به قانون اساسی جمهوری اسلامی سر سپرده است.

هیچ کدام از اعضای تحریریه ”پارسا نیوز“، عضو هیچ حزب و جریانی نیستند. در هیچ دولتی اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدالگرا ، کوچکترین سمتی ندارند. آنها به عنوان بخشی از مردم، و فقط روزنامه نگارند.

این پایگاه با حفظ دیدگاههای ویژه خود همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودیم به موضوعات کلان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، خواهد پرداخت تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و شهروند خبرنگاران، زمینه مناسبی برای اظهار نظر و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

گردانندگان پایگاه خبری تحلیلی ”پارسا نیوز“ خود را ملزم به رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران میداند و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهند کرد از محدوده اخلاق حرفه ای خارج نشوند.

تا حد امکان، تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی مطالب فرستاده می شوند و نیز مطالبی که از طریق صفحه تماس با ما ارسال می شوند،  منتشر خواهند شد. 

همکاران ”پارسا نیوز“ از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری، تحلیلی استقبال می کنند. منتظر دریافت اخبار،کلیپ ها ،تحلیل های مشتاقان میباشد

با استعانت از این بیت کوتاه و پر معنی مولانا ، منتظر دریافت اخبار و تحلیلهای شما هستیم  و بهترین ها را برایتان آرزومندیم.

آن که گوید جمله حق اند، احمقی است

وآن که گوید جمله باطل، او شقی است