پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۲۹

لغو سخنرانی کرباسچی در قزوین

با تجمع دلواپسان،

سخنرانی غلامحسین کرباسچی در قزوین لغو شد

قزوین-ایرنا- سخنرانی غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در قزوین در پی تجمع و اعتراض عده ای که خود را دانشجویان بسیجی معرفی می کردند، لغو شد.

سخنرانی غلامحسین کرباسچی در قزوین لغو شد

به گزارش ایرنا، سخنرانی کرباسچی قرار بود عصر امروز شنبه در همایش تبلیغاتی حامیان دکتر روحانی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شود.

تجمع کنندگان در محل سخنرانی کرباسچی شعارهایی چون 88 چه بودی، ساکت فتنه بودی و مدافعان حرم حافظ امنیت اند با برگزاری سخنرانی وی مخالفت کردند.

در پی اتفاق همچنین عده ای از تجمع کنندگان معترض به این سخنرانی، شیشه درب ورودی سالن محل سخنرانی را شکستند.

برگزارکنندگان این مراسم پیش از این از فرمانداری قزوین مجوز قانونی اخذ کرده بودند.

غلامحسین کرباسچی به دعوت شورای اصلاح طلبان استان قزوین و ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی به قزوین سفر کرده بود.

با وجود لغو سخنرانی کرباسچی با حضور جمع کثیری از هواداران دکتر روحانی، حجت الاسلام سید ناصر قوامی و محمد علیخانی نمایندگان ادوار مجلس برای حاضران به سخنرانی پرداختند.

نظرات  (۱)

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی