پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سخنگوی دولت ایران احتمال انصراف حسن روحانی از انتخابات ریاست‌جمهوری را رد نکرد

پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه 1396 - 4 مه 2017م

العربیه فارسی:

محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت ایران، ضمن رد نکردن احتمال انصراف حسن روحانی از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: "در این باره هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است."

به گزارش پایگاه خبری الف، محمد باقر نوبخت روز سه‌شنبه 2 می 2017 در نشست هفتگی خود با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد حسن روحانی به نفع اسحاق جهانگیری، از انتخابات کناره‌گیری کند، گفت : " در این باره هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است."

در همین ارتباط، محمدرضا عارف، رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، معرفی کاندیدای نهایی این جریان را به بعد از تصمیم‌گیری در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان منوط کرد و گفت: "روندی را داریم که جلو می‌رویم، تصمیم جمعی است و فردی نیست. شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تصمیم‌گیری می‌کند و انشاءالله به موقع تصمیم منطقی را خواهد گرفت."

مشرق نیوز نیز گزارش کرد، در حاشیه جلسه چهارشنبه 3 می 2017 هیات دولت، جهانگیری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاستگذاری اعلام کرده درباره معرفی کاندیدای اصلاح‌طلبان تاکنون تصمیمی گرفته نشده و اینکه آیا شما احتمال می‌دهید که به عنوان کاندیدای نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور داشته باشید، گفت: "البته بنده عضو شورا نیستم و اعلام کردم براساس خردجمعی وارد انتخابات شدم و در ادامه نیز براساس خردجمعی تصمیم می‌گیرم."

اسحاق جهانگیری، پس از پایان مناظره اول کاندیداهای ریاست‌جمهوری درباره احتمال انصرافش از کاندیداتوری گفته بود: "انصراف؟... انتخابات ساز و کار خودش را دارد. کسی که به انتخابات ورود پیدا می‌کند که همینجوری وارد نمی‌شود، برود سرش بخورد به دیوار، تا سرش بشکند. در انتخابات ائتلاف صورت می‌گیرد و افرادی که هم جهت هستند با هم مذاکره می‌کنند. ما هنوز ابتدای کار هستیم، شاید همه، بعد به نفع ما کنار رفتند."

در دور گذشته انتخابات، با توصیه رهبران جریان اصلاحات، محمدرضا عارف به نفع حسن روحانی از انتخابات کناره‌گیری کرد.

 

نظرات  (۱)

سلام.ریس جمهور محترم جناب اقای روحانی،یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم  ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی