پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اظهارات آیت الله خامنه ای نسبت به حرفهای آقای روحانی

در مصاحبه با چند نفر از دوستان روحانی در رابطه با سخنان رهبری در مورد سیلی خوردن خاطیان که اشاره اش به سخنرانی آقای روحانی بود گفته شد که آقای روحانی خود رییس شورای عالی امنیت ملی بوده و حذف وی ساده نیست و ملت با او است.

آقای خامنه ای گفته است که هر کس به فکر قیام باشد سیلی سختی خواهد خورد که منظور همان حرف های آقای روحانی بوده است که گفته است در صورتی که احساس کند رأی و حق او خورده خواهد شد ساکت نمینشیند.

در همین رابطه یکی از فرماندهان سپاه در یک سخنرانی در مسجدی در رابطه با سخنرانی آقای روحانی در همدان گفته است که سخنانش انتحار سیاسی وی بود و بهایش را خواهد پرداخت.

علت این مواضع آقای روحانی در میتینگ انتخاباتی اش در همدان احتمالا فشاری است که از جانب اصولگرایان به وی آورده شده است. از جمله شنیده ها حاکیست که تمامی دست اندرکاران ستادهای انتخاباتی کاندیداهای اصولگرا در تمامی جلسات سخنرانی تبلیغاتی محور اصلی بحثشان حمله به عملکرد آقای روحانی در دور اول ریاست جمهوری ایشان است. همچنین حمله به برخی ستادهای انتخاباتی آقای روحانی را نیز در همین چارچوب باید ارزیابی کرد. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱

نظرات  (۲)

۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۱۴ نیلوفر آشتیانی
روحانی چه گلی به سر این ملت زده است که حالا مردم طرفدارش شده باشند. هرکس به نظام پشت کند سیلی میخورد
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۳۷ فاطمه روستایی
فکر میکنم که کاری به آقای روحانی نتونند بکنند چون آقا ریشه دارند درنظام و این حرفها فقط به نظام لطمه میزنه. از فتنه 88 بترسید آقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی