پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان خراسان‌جنوبی (سال 92) گفت من هم مثل مردم به عملکرد دولت اعتراض دارم.

به گزارش مشرق، مهدی آیتی در گفت‌وگو با شبکه دانا تصریح کرد: برجام کمتر از ۵۰ درصد با موفقیت همراه بوده است. مهم‌ترین اشتباه روحانی این بود که تمام فعالیت دولت را متوجه برجام کرد و از رفاه عمومی و اقتصاد جامعه غافل شد و این امر آسیب بزرگی را در چهارسال گذشته متوجه دولت کرد.


آیتی اقتصاد ایران در چهار سال دولت روحانی را بدترین اقتصاد در دوره رکود دانست و ادامه داد: در دولت یازدهم وضعیت اقتصاد،  معیشت، رفاه عمومی و امنیت اجتماعی مردم بسیار پایین رفت، همچنین تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی، افزایش بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها کارنامه روحانی را بسیار منفی کرد.


آیتی اظهار کردسال ۹۲ به پیروی و اطاعت از رئیس دولت اصلاحات، مسئولیت ستاد انتخابات روحانی را پذیرفتم اما این دوره حتی اگر شخص رئیس دولت اصلاحات هم پیشنهاد ریاست ستاد انتخاباتی را می‌داد نمی‌پذیرفتم و در ستاد روحانی هیچ‌گونه فعالیت تبلیغاتی انجام نمی‌دادم.


وی ادامه داد: من نیز همچون مردم نسبت به عملکرد دولت روحانی در بخش داخلی اعتراض دارم زیرا دولت یازدهم در موضوع رفاه، امنیت عمومی، آزادی‌های سیاسی و اجتماعی، رسیدگی به مشکلات مردم نظیر گرانی، بیکاری و آلودگی‌های زیست‌محیطی و ریزگردها،  تصادفات جاده‌ای، سیل، حادثه پلاسکو، تصادف قطار و بسیاری مسائل دیگر بسیار ضعیف عمل کرد.


عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس ششم عنوان کرد: مسائل پیش آمده و بی‌توجهی دولت به ملت نشان می‌دهد که مدیریت اجرایی روحانی بسیار ضعیف است و بیش از یک مدیر اجرایی یک دیپلمات سیاسی است.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: باید به جوان‌ها اجازه دهیم وارد میدان فعالیت‌های سیاسی و مدنی شوند این در حالی است که  بسیاری از دولتمردان تا آخرین روز زندگی در کرسی و مقام خود باقی می‌مانند.

منبع: کیهان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۵

نظرات  (۱)

حادثه پلاسکو ربطی به دولت نداشته و نخواهد داشت...
حادثه پلاسکو مربوط به شهرداری است  نه دولت.
مربوط به قالیباف است نه دولت...
تنها ربطش اینکه دولت می بایست باهمکاری قوه قضاییه با عوامل این داستان برخورد جدی میکردند که متاسفانه نکردند !!!

اما در مقابله با ریزگردها نه دولت روحانی نه دولت احمدی نژاد نه در دولت خاتمی هیچکسی هیچکاری نمیتونه بکنه و فقط تنها کاری که میتونن بکنن اینکه با کشورهای عرب همکاری کنند که این خاک سنگین بشه و نیاد بالا.
نه اینکه صبر کنن درخت ها رشد کنند یا حداقل باید اونقدر خار اونجا بکارند که این خاک نتونه بلند بشه و بیاد سر ما مردم...
گرانی هم همیشه بوده ولی تو این دولت حداقل کمتر شده !!
دولت احمدی نژاد تمام کشور رو نابود کرد با افزایش تورم...
روحانی تمام چاله چوله های دولت احمدی نژاد رو داره فعلا پر کرده و میکنه 
گرانی رو احمدی نژاد آورد روحانی داره حذف میکنه و خدا رو شکر تا الان تونسته موفق باشه...

البته دولت هم اگر اجازه بده جوان ها وارد عرصه سیاست بشن متاسفانه این شورای نگهبان این اجازه رو نمیده ...
شورای نگهبان بنظرم باید عوض کرد نه رییس جمهور یه مملکت رو...


از آنجایی که دوستان احمدی نژاد از او روی برگرداندند و بسمت بقیه نامزدها رفتند هیچ بعید نیست این آقا هم بخاطر حفظ موقعیت خود و رسیدن به پست و مقام این حرفا رو نزده باشد ...

اما منبع خیلی مهمه منبع وقتی کیهان باشه کیهانی که هیچوقت موافق پیشرفت مملکت نبوده و نیست کیهانی هیچوقت موافق دولت نبوده و نیست
کیهانی که سالهاست خودش رو نشون داده سالهاست به هر سمتی میره که مخالف پیشرفت و آبادانی باشه .
کیهانی که تا دو روز پیش رفیق دیرین احمدی نژاد بود و الان نیست و احمدی نژاد رو سرکوب کرد بایدم این حرفا رو از زبان این آقایون خود فروخته چاپ کنه...



ایشالا روزی خواهد رسید که مهدی موعود (عج الله ) ظهور خواهد کرد و دست هر چی دروغگو و ظالم رو قطع میکنه و حکومت عدل علی رو در تمام جهان و بخصوص ایران  اجرایی میکنه...
و من مطمئنم اگر او بیاید باز هم کیهان و امثال کیهان  صداشون درمیاد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی