پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۵۵

گفته های مردمی در مورد انتخابات

گفته های مردمی

پیرامون تحولات انتخابات و اقدامات سپاه در این رابطه، گفتنی ها در حال زمزمه است، گفته هایی است که میگوید قصدشان تخریب میانه روحانی و جهانگیری و فشار آوردن به آقای خاتمی است که از جهانگیری بعنوان اصلاح طلب حمایت کند و نه از اعتدال .

به گفته ای تکرار همان پروژه سال 84 . آنجا که رأی های آقای هاشمی شکست و به دور دوم رفت. نتیجه اش این شد که در دور دوم آقای احمدی نژاد از صندوق خارج شد. 

در این نقطه نقش اصلاح طلب نماهای کذایی برجسته میشود که با ترغیب آقای جهانگیری تلاش کنند او جا نزده و عقب نشینی نکند. زمزمه ها بیانگر این احتمال است که ملاقاتهای رهبری با آقای جهانگیری شاید پیش درآمدی باشد برای همین داستان. حتما هم دشمنان دوست نما تلاش میکنند آقای جهانگیری را ترغیب کنند که آقا خیلی از او بیش از آقای روحانی حساب باز کرده است. قاسم سلیمانی هم که به منزل آقای جهانگیری رفته و با هم دیدار داشتند و عکس رسانه ای گرفتند هم بی معنی و بی ربط به این داستان نیست.

بازی با رای مردم میتواند با اشکال مختلف انجام شود و صرفا زبردستی استادانی نیاز است که هم توان تکنیکی و هم قدرت سیاسی و نظامی آن را دارند. شکسته شدن رای آقای هاشمی تجربیات زیادی به مردم آموخته است. باید هوشیار باشیم که تاریخ دوباره تکرار نشود. چرخاندن زمزمه ها و گفته های مردم که همیشه ریشه ای در واقعیت دارد از وظائف عمومی است. تلاش کنیم هر آنچه که به آگاهی مان افزوده شده را به بقیه مردم هم برسانیم. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی