پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۱۶

فعالیتهای تلگرامی احمدی نژاد

کانالهای تلگرامی مختلف باند احمدی نژاد : 

غروب روز جمعه را برای  تجمعات مختلف وابسته به آنها مشخص کرده اند تا  دعای سمات بخوانند . همچنین در این روز دفتر آخوند هاشمی شاهرودی رسما تکذیب کرد که واسط درخواست حکم حکومتی برای احمدی نژاد از بیت خامنه ای بوده است . بدین ترتیب شایعات این که شاهرودی دنبال حکم حکومتی برای احمدی نژاد را به پایان رساند .

کانالهای تلگرامی مختلف باند احمدی نژاد :  روز شنبه دوم اردیبهشت خبرهای مختلف مبنی بر تجمع اعتراضی در برخی کانالهای وابسته  به احمدی نژاد برای روزهای چهار اردیبهشت و بعد از آن آمده بود . سپس اقدام به درج انعکاسات بازتاب جهانی رد صلاحیت احمدی نژاد و ... صورت گرفت . بدنبال روند فوق امروز خبر نامه رسمی احمدی نژاد و بقایی که به هیچ کدام از شش کاندید احراز صلاحیت شده رایی نخواهند داد منتشر شده و بسرعت در فضای مجازی انعکاس یافت . سایت دولت بهار که سایت رسمی احمدی نژاد میباشد نکاتی را عطف به هجمه هایی که بر علیه احمدی میشود را در سایت خود درج کرده است که منجمله گفته شده    :”دکتر احمدی نژاد در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد تا به نشانه یک اقدام عملی ، آقای حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور در دولت دهم را برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی مورد حمایت قرار دهد. شورای نگهبان صلاحیت دکتر احمدی نژاد را برای شرکت در انتخابات احراز نکرد و به این ترتیب قاطبه مردم شریف ایران از این اقدام ، عمیقا بهت زده شدند. بدون آنکه قضاوتی کرده باشم به مرور برخی اظهار نظرهای مطرح شده در سطوح رسانه ای می پردازم با این امید که گامی در جهت تنویر افکار عمومی به عنوان یک رسالت خطیر تلقی شود.” 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی