پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 

1396/2/2  : مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رعایت شرایط و دستورالعمل های مشخصی که به تصویب کمیسیون می رسد، به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سخنگوی وزارت کشور، شنبه شب، پس از پایان جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رعایت شرایط و دستورالعمل های مشخصی که به تصویب کمیسیون می رسد، به صورت زنده پخش خواهد شد.
سامانی یادآوری کرد: در جلسه گذشته این کمیسیون مطرح شد که مناظره‌های نامزدهای انتخابات به صورت ضبط شده پخش شود، چرا که در آن جلسه دغدغه‌هایی مطرح شد که بسیار دقیق و کارشناسی بود و بر مبنای آن کمیسیون تصمیم گرفت که مناظرات به صورت ضبط شده انجام شود.
وی در ادامه افزود: اما با توجه به اینکه مطالبه ملت ایران و افکار عمومی این بود که کمیسیون در تصمیم خود بازنگری کند و این یک خواست عمومی و همچنین مطالبه نامزدهای انتخابات بود، جلسات کارشناسی برگزار شد تا ما بتوانیم راهکارهایی پیدا کنیم که این دغدغه‌ها را پوشش دهیم و روش‌هایی به‌دست آوریم که دغدغه‌های مطرح شده در جلسه قبلی  کمیسیون رفع شود.
سخنگوی وزارت کشور همچنین تصریح کرد: خوشبختانه با بررسی‌هایی که توسط همکاران در صدا و سیما، دادستانی و همچنین اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات انجام شد، روش‌هایی پیش‌بینی شد تا از بروز دغدغه‌های موجود در برنامه‌های زنده پیشگیری شود. با بررسی این روش ها، امشب کمیسیون به صورت اجماعی مصوب کرد که مناظره‌ نامزدها به صورت زنده برگزار شود.
سامانی همچنین خاطرنشان کرد: شرایط این مناظره‌ها در دستورالعمل‌هایی که از سوی کمیسیون تبلیغات انتخابات تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد.
وی در پایان افزود: در جلسه امروز همچنین در مورد تخصیص امکانات سایر دستگاه‌های دولتی بجز صدا و سیما مثل نشریات و سایت‌های دولتی یا برخوردار از منابع عمومی،  این‌گونه مصوب شد که نامزدها بتوانند به صورت برابر از این امکانات استفاده کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی