پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

وبلوگ اخبار انتخابات 96

اعلام زمان و شرایط ثبت‌ نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 7 خود زمان و شرایط ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

 متن کامل اطلاعیه شماره (7) ستاد انتخابات کشور که به ستادهای انتخابات استان‌ها ابلاغ شده، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره 7

به اطلاع کلیه هموطنان گرامی می‌رساند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز سه‌شنبه مورخ 22/01/1396 تا روز شنبه مورخ 26/01/1396، به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می‌پذیرد.

رجال محترم مذهبی و سیاسی موضوع اصل 115 قانون اساسی مستند به مواد 35 و 55 قانون انتخابات ریاست جمهوری که واجد شرایط "1- ایرانی‌الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدیر و مدبر بودن 4- داشتن حس سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور" می باشند، شخصاً یا از طریق معرفی نماینده تام‌الاختیار می‌توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه یا همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در سال جاری گرفته باشند، به ستاد انتخابات کشور واقع در میدان فاطمی، ابتدای خیابان شهید گمنام، تالار بزرگ کشور مراجعه نمایند.

ستاد انتخابات کشور

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰

نظرات  (۴)

۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۵۹ محمد جواد خسروی
به وبلاگ ما سر بزنید
پاسخ:
  بله چشم حتما اینکار را میکنم با تشکر 
الان اینکار را کردم وبلوگ شما بسیار عالی است. اینروزها نسل جوان بخصوص به اطلاعات تاریخی بسیار نیازمند است و من خودم چند تا را نگاه کردم بنظرم کارتان خیلی عالی و آموزنده است. 
یک سئوال دارم چطوری شما عکس روی قسمت بالای صفحه گذاشتید من هر چه خواندم نتوانستم بفهمم و وبلاگ من بدون عکس است. من راستش تازه وارد هستم و زیاد به سیستمهای وبلوگ مسلط نیستم. اگر میتوانید لطفا برایم بنویسید که بتوانم درست کنم. ضمنا حتما به دوستانم میگویم و یو ار ال وبلاگتان را برای دوستانم میفرستم که ببینند و حتما علاقمند میشوند. 
وبلوگ من فقط مربوط به انتخابات است و چیز دیگری نمیخواهم واردش بکنم. خبرهای مهم انتخابات را درج میکنم. 
با تشکر از رتباطتان خدا قوت و موفق باشید. 
بسمه تعالی
ما تعدادی از برادران مکتبی هستیم که بین خودمان بحث وجود دارد که آیا به حجت الاسلام رئیسی یا قالیباف  رای بدهیم 
چرا یکی از این عزیزان به نفع دیگری کنار نمیرود که ما به این بحثها خاتمه بدهیم و یکی از این عزیزان را که درخط امام خامنه ای هستند انتخاب بکنیم
آیا میتوانیم یاد داشت روز به اسم خودمان برای وبلاگ شما ارسال کنیم 
 همچنین میخواستم به اطلاع شما برسانم که چند نفر ازکشورهای همجوار ازما سوال کرده اند که آیا کاندیدا ها دفتر انتخاباتی درکشورهای همجوار دارند یانه؟
۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۷ محمد زاده از مشهد مقدس هستم
در یک جلسه خصوصی که در یکی از مساجد تشکیل شده بود شنیدم که حجت الاسلام رئیسی گفته است که قالیباف را معاون اول خود و جلیلی را رئیس شورای امنیت ملی خواهد کرد و وزارت خارجه رانیز به امیرعبداللهیان خواهد داد که خط مقاومت اسلامی را در منطقه پیش ببرند آیا جناب آقای رئیسی چنین بحثی را مطرح کرده اند یا حرفهای خود برادران مسئول آن پایگاه میباشد؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی