پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نمایندگان آمریکا با 419 رای موافق و فقط 3 رای مخالف، طرح تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کردند.

روز سه‌شنبه به وقت آمریکا مجلس نمایندگان آمریکا در مورد طرح تحریمهای جامع علیه جمهوری اسلامی ایران و روسیه و کره شمالی به اجماع رسیدند و با اکثریت آرا این طرح تصویب شد. در صورت تبدیل شدن به قانون، تحریم‌های جامعی علیه ایران به بهانه‌های «حقوق بشر»، «توسعه برنامه موشکی» و «تروریسم» اعمال خواهد شد.
این طرح ابتدا با هدف آنچه «مقابله با اقدامات ایران» خوانده شد در مجلس سنای آمریکا پیشنهاد شد. 

پس از آن قانونگذاران آمریکایی تحریم‌های روسیه را به آن اضافه کردند که همین امر موجب شد تا تصویب طرح به تعویق بیفتد. سناتورها سرانجام در روز 25 خرداد ماه سال جاری، با 98 رأی موافق و تنها دو رأی مخالف آن را به تصویب رساند.

مجلس نمایندگان آمریکا طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره‌شمالی را تصویب کرد.

نمایندگان آمریکا با 419 رای موافق و فقط 3 رای مخالف، طرح تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کردند.

 طرح جامع تحریم‌های ایران باید اکنون به مجلس سنای آمریکا رفته و پس از تصویب شدن، رئیس جمهور آمریکا نیز باید آن را امضا کند.

از آنجا که مجلس نمایندگان با هدف افزودن بندهاى مربوط به تحریم کره شمالى، طرح تازه اى را تصویب کرده و این طرح جدا از مصوبه سنا به شمار مى آید، مصوبه امروز مجلس نمایندگان باید در سنا نیز به تصویب برسد.

گام بعدى در مسیر تصویب تحریم ها علیه ایران، بررسى مصوبه امشب در سنا است. اگر سناتورها با آن موافقت کنند، طرح به کاخ سفید ارسال مى شود.

 اگر ترامپ از امضاى طرح خوددارى کند، مصوبه به کنگره بازگشته، دوباره به راى گذاشته شده و در صورت کسب راى مثبت دو سوم نمایندگان هریک از مجلس ها، لازم الاجرا مى شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی