پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اعتراض به انتخابات: یک مرد ایرانی در مقابل سفارت ایران در بانکوک خود را آتش زد

 

جمعه 29 اردیبهشت 1396 

 مقامات پلیس: این مرد که هویت او اعلام نشده بر روی بدن خود بنزین ریخته و حوالی ظهر (به وقت محلی)، خودش را بیرون در سفارت آتش زده.

 به روایت حاضران در محل او برگه‌ای با خود داشته که بر آن نوشته شده بوده: رای ندهید!

آسوشیتد پرس عکسی منتشر کرده از یک مرد ناشناس نشسته بر روی زمین، پس از آن‌که خودش را آتش زده است. اتفاقی که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت/ ۱۹ ماه می، در مقابل سفارت ایران در بانکوک رخ داده است.

 

پلیس تایلند اعلام کرد یک مرد ایرانی خود را در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در تابلند آتش زده است. این حادثه روز جمعه ۲۹ اردیبهشت و در اعتراض به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران رخ داده است.

 

به گفته مقامات پلیس، این مرد که هویت او اعلام نشده است بر روی بدن خود بنزین ریخته و حوالی ظهر (به وقت محلی)، خودش را بیرون در سفارت آتش زده است. او که سراسر بدنش دچار سوختگی شده، به بیمارستان منتقل شده است.

ناپودال سامارت، افسر پلیس تایلند گفته است این مرد از معترضان به انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه بوده، اما دقیقاً مشخص نیست که اعتراض او به کدام وجه انتخابات روز جمعه در ایران بوده است.

در روایت حاضران در محل اما آمده است که او برگه‌ای با خود داشته که بر آن نوشته شده بوده: رای ندهید!

 

این اولین انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از توافق هسته‌ای‌ جمهوری اسلامی با قدرت‌های جهانی‌ست. انتخاباتی که بیشتر به عنوان یک رفراندوم در مورد سیاست‌های رییس‌جمهوری فعلی دیده می‌شود و همچنین مسائل اقتصادی در آن بسیار مهم است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی