پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

  نظریات و کامنتهای جالب در رابطه با حمایت تتلو از رئیسی

 

📌گوگوش و ابی مانند تتلو اعلام حمایت کردند!!!

 

🔴به یاد ندارم که حتی یک بار به آهنگ های تتلو گوش داده باشم.من نه سبک خوانندگی این آقا را می پسندم و نه علاقه ای به تیپ شخصیتی و رفتاری تتلو دارم.اما به خوبی هم میدانم تتلو در میان پسران و دختران جوان طرفداران زیادی دارد و ذائقه این دسته افراد برای من قابل احترام است.

 

🔵مهم نیست که تتلو چه دیدگاهی دارد؟آیا او حقیقتاً از رفتار های خود رجوع کرده است یا عده ای با تطمیع و وعده وعید

 او را وارد یک بازی انتخاباتی کرده اند..چطور میشود یک خواننده زیر زمینی که تا دیروز سینه سوختگان ولایت از فعالیت های هنری وی جلوگیری می کردند به یکباره از او بعنوان یک چهره حامی اصولگرایان و آقای رییسی  برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده کنند؟؟!!

 

🔴به عقیده من اگر فعلی بد است برای همیشه بد است.چگونه ممکن است فعلی در یک برهه زمانی بد باشد و برهه ای دیگر خوب؟؟!!مثلا خوردن گوشت خوک یا سرو مشروبات در یک زمان حرام و جرم و در زمانی دیگر حلال و آزاد باشد؟

 

🔵وقتی که تتلو با آن همه خالکوبی و خواندن ترانه هایی که به قول خود آقایان ترویج فرهنگ غرب و به فساد کشاندن جوانان است توانسته در کنار رییسی و تند رو ها قرار گیرد و یک شبه فردی با بصیرت شود پس به نظر میرسد شاهین نجفی و گلشیفته فراهانی و ابی و لیلا فروهر و گوگوش هم میتوانند با یک اعلام حمایت در ساعات آتیه از آقای رییسی مسیر بازگشت خود را به ایران هموار کنند!!!

 

📢 خوانندگان لس آنجلسی این زمان طلایی را از دست ندهید ، اعلام حمایت کنید تا کامروا شوید!!!!

 

🔴من از این شیوه تبلیغاتی و تقسیم جامعه به کافر و دیندار می ترسم یک لحظه با خودتان فکر کنید اگر تتلو در کنار روحانی با این تیپ و ظاهر اعلام حمایت می کرد چه بلایی به سر خودش و طرفدارانش می آورند؟دلواپسان عزیز الان کجایید؟چرا جنگ آرماگدون را به راه انداخته اید؟نبرد آخرالزمانی که رییسی فرمانده سپاه حق است و روحانی فرمانده سپاه باطل...

 

🔵اگر روحانی طبق گفته آقایان کشور را به فساد کشانده و سبب نابودی ایران و اسلام شده است چرا شورای نگهبان او را تایید کرد؟اگر جرمش محرز است او را دادگاهی کنید و مطابق قانون مجازات کنید!!!

 

🔴 اکثر سایت های اینترنتی سخنی را از دکتر شریعتی نقل نموده اند که بی تردید حکایت حال آنهایی است که در این مملکت دین را تبدیل به دکان مال اندوزی و کسب قدرت کرده اند.

 

👇👇👇

 

خدایا: رحمتی کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد،

قوتم بخش تا نانم را، و حتی نامم را در خطر ایمان افکنم،

تا از آنها باشم که پول دنیا را می گیرند و برای دین کار می کنند، نه آنها که پول دین می گیرند و برای دنیا کار می کنند...

 

🔵خواهشا با مردم صادق باشید.احساسات لطیف دینی و مقدسات مردم را دست مایه اهداف سیاسی خود نکنید.بگذارید مردم زندگی کنند و از کسی قدیس نسازید.

 

------------------------------------------------

 

دیدار تتلو – رییسی ؛ انتقام گیری احمدی نژادی ها از اصولگرایی

 

📝محمدحسین روانبخش

 

🔻اگر فیلم دیدار امیر تتلو خواننده زیرزمینی رپ با ابراهیم رییسی منتشر نمی شد محال بود باور کنم که چنین دیداری صورت گرفته است ؛ تتلو پیش از این از رییسی حمایت کرده بود و اگر منظور ترغیب طرفداران تتلو به رای دادن به رییسی بود ، همین کافی بود و احتیاج نبود چنین دیداری صورت بگیرد . بهر حال وضعیت تتلو معلوم است ، آهنگ هایش موجود است و عکسها و ویدیوهای گذشته اش چهره واقعی او را نشان می دهد.

 

🔹 اما ابراهیم رییسی حاضر می شود در کنار او بنشیند ، به دستهای پر از خالکوبی تتلو خیره شود و از او درباره آهنگی که درباره امام رضا (ع) خوانده بپرسد! واقعا چرا؟! حق دارند دوستانی که نوشته اند بعد از این از هیچ چیزی متعجب نخواهند شد.

 

🔹اولین چیزی که باید در این باره نوشت این است که کمپین رییسی به این نتیجه رسیده که انتخابات را باخته است و تلاش می کند تا با توسل به هر وسیله ممکن خود را نجات دهد ، حتی به قیمت دیدار رییسی با تتلو ! این پایان بازی دو قطبی کردن انتخابات است ؛ اینکه یک طرف را برای طرفداران خود حق مطلق و عین اسلام و انقلاب جلوه دهند ، و طرف دیگر را باطل مطلق که آمده تا دین و انقلاب را به نابودی بکشاند . وضعیتی به جایی رسیده که دیگر راه برگشتی نیست ؛ اخلاق و مظاهر مذهبی و ... قربانی شده و نتیجه ای گرفته نشده است ؛ حالا چه باید کرد جز چنگ زدن به هر ریسمانی که شاید ، شاید ، شاید نجاتی در آن باشد!

 

🔹اما این تنها علت این دیدار نیست ؛ شاید ابراهیم رییسی خود متوجه پیامدهای این دیدار نباشد یا شناختی دقیق از تتلو نداشته باشد اما بی شک مسئولان ستاد و مشاوران تبلیغاتی اش متوجه این موضوعات هستند . این افراد که همه از نزدیکان محمود احمدی نژاد هستند خوب می دانستند که چه می کنند و با ترتیب دادن دیدار رییسی و تتلو ، آخرین ضربات ممکن را به رییسی می زنند ! به این ترتیب آیا نباید شک کرد که همه این داستانها از اول بازی انتقام گیری احمدی نژاد از اصولگرایان بوده است؛

 

🔹ترغیب رییسی به کاندیداتوری ، جمع شدن دور او و تلاش برای حذف همه کاندیداهای دیگر اصولگرایی ، آوردن رییسی به میدانی که همه می دانستند مرد این میدان نیست و نهایتا بی اعتبار کردن کل اصولگرایان در انتخابات تا نشان دهند که این جریان بدون احمدی نژاد هیچ ندارد ! اما این دوستان به همین هم بسنده نکردند ؛ دیدار رییسی و تتلو یعنی  به ابتذال کشاندن اصولگرایی در انتخاباتی که همه چیزش را در آن باخته است ؛ یعنی ضربه ای عمیق و کشنده به اعتبار همه جناح اصولگرا و البته شخصیت خود رییسی .

 

🔹رییسی در انتخابات نشان داد که چندان هوشمند نیست اما باور کردنی نبود که این طور فریب بخورد و ملعبه دست احمدی نژادی ها شود . واقعا رییسی بهترین انتخاب برای احمدی نژادی بود تا انتقام سختی از کل

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۲/۲۸

نظرات  (۱)

این هاخودشونم می دونن که رئیسی با رأی قاطع مردم،برنده ی انتخاباته،
برای همینه که رطب ویابس رو به هم می بافن تابه خیال خودشون،
به خودشون دلگرمی بِدَن!!
دیداررئیسی باتتلو،بدترازسخنان سخیف وساختارشکن روحانی نیست!
رسانه هاوموسسات آمریکایی هم اعلام کرده اند که:
بَرنده ی انتخابات ایران،رئیسیه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی