پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در فارس از محاصره و حمله برخی افراد به این ستاد خبر داد

 و گفت: متاسفانه نیروی انتظامی و فرمانداری شیراز به وظیفه قانونی خود در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی عمل نکردند.

حجت‌الاسلام سیدمحی‌الدین طاهری رئیس شورای راهبری ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در استان فارس، دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: متاسفانه بر اثر حمله برخی افراد و محاصره ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر رئیسی در شیراز، عده‌ای از افراد این ستاد مجروح شده و در نتیجه برای حفظ امنیت شهر و جلوگیری از بروز اغتشاش و برهم خوردن نظم و امنیت، ما به صورت داوطلبانه موقتا ستاد مرکزی شیراز را تعطیل کردیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه نیروی انتظامی و فرمانداری شیراز به وظیفه قانونی خود در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی عمل نکردند و در نتیجه بخشی از شهر شیراز، تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری در آستانه بحران قرار گرفت و اگر تدبیر ستاد مرکزی حجت‌الاسلام رئیسی نبود، قطعا اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.

طاهری در ادامه تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه پیش‌بینی‌ها و هشدارهای لازم در این باره به مسؤولان ذیربط در شیراز داده شده بود، اما در عمل با سهل‌انگاری و غفلت آنها مواجه شدیم که امیدواریم در ادامه، این نهادها به بدیهی‌ترین وظیفه خود که همان تامین امنیت ستادهای انتخاباتی نامزدهاست عمل کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۷

نظرات  (۲)

۲۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۶:۳۰ مختار از شیراز
من خودم در شیراز حضور داشتم وقتی که شلوغ شد مردم به رئیسی اعتراض داشتند و خود نفرات او بودند که شروع به فحاشی و تحریک کردن مردم و جوانان کردند. آنها فکر میکنند هر جا بخواهند میتوانند روی مردم را کم کنند ولی در شیراز روی خودشان کم شد و دمشان را گذاشتند کولشان الفرار. 
قول میدم در تهران هم همین خواهد شد اگر بخواهند مهندسی شان را ادامه بدهند و رئیسی را از صندوق دربیاورند. این تو بمیری از آن تو بمیریها نیس. 

خوب شد یه بار هم چماقدارها کتک بخورند که بفهمند چه صفایی داره. شمارو باید از همه شهرها بیرون کنند دم جوونهای شیراز گرم کف دسستون گذاشتند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی