پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انتخابات ۹۶؛ تکرار اتهام‌ها در سفر نامزدها به شهرهای مختلف

از راست به چپ، ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف و حسن روحانی

در حالی که چهار روز به برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است، نامزدهای این انتخابات با سفر به شهرهای مختلف اتهام‌ها علیه یکدیگر و وعده‌های اصلیشان را تکرار کردند.

حسن روحانی در اصفهان گفت می‌خواهد مانع از بازگشت به سال‌های قبل شود. محمدباقر قالیباف اتهام سوءاستفاده در خرید زمین را علیه حسن روحانی و اسحاق جهانگیری مطرح کرد. ابراهیم رئیسی نیز در ساری گفت با بازگشت پول دو بدهکار بزرگ بانکی می‌توان نیم میلیون شغل ایجاد کرد.

امروز همچنین گزارش شد که تلویزیون ایران فیلم تبلیغاتی اسحاق جهانگیری را به دلیل تاخیر پخش نمی‌کند، اما بعدتر گفته شد که این مشکل حل شده است.

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین و نامزد رد صلاحیت شده این انتخابات نیز در پیامی ویدیویی موضع خود را تکرار کرد که از هیچ یک از نامزدهای موجود حمایت نمی‌کند.

 

محمدباقر قالیباف امروز در ورامین و شیراز سخنرانی کرد.

آقای قالیباف در سخنرانی خود در ورامین دوباره موضوع خانه مسکونی حسن روحانی و اسحاق جهانگیری را مطرح و آنها را متهم به سوءاستفاده کرد:

"در حوزه املاک تعاونی‌هایی هستند که به ۲۷ هزار کارگر و کارمند شهرداری داده شده است. قالیباف یک متر از آن املاک را از هیچ جا نگرفته است اما شما در شهرک غرب زمین متری سه هزار تومان گرفته‌اید که به این قیمت در بیابان‌ها و نمک‌زارهای اطراف شهر هم زمین نمی‌دهند."

معامله مورد بحث درباره آقای روحانی به سال ۱۳۶۸ و معامله مربوط به آقای جهانگیری به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد.

او در سخنرانی خود در شیراز گفت: "اگر امروز جوانی بخواهد دو تا سه میلیون وام ازدواج بگیرد باید ماه‌ها و سال‌ها به انتظار بنشیند اما این چهار درصدی‌ها تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی بدون وثیقه و بهره می‌گیرند."

جمعیت حاضر در سخنرانی ابراهیم رئیسی

ابراهیم رئیسی نیز در سخنرانی خود در ساری به وام‌های بانکی پرداخت و گفت: "با بازگشت پول حداقل دو بدهکار بزرگ بانکی کشور می‌توانیم برای بیش از ۵۰۰ هزار جوان بیکار شغل ایجاد کنیم."

آقای رئیسی در ارومیه نیز گفت: "من از قضایای بسیاری خبردارم اما کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد. من اگر لب به سخن بگشایم این سینه اسرار زیادی دارد اما من منافع کشور را به مسائل شخصی ترجیح می‌دهم."

'حاشیه امن'

حسن روحانی در سخنرانی خود در میدان نقش جهان اصفهان گفت رقیبان او به دنبال "بازنویسی ۹۰ و ۹۱" هستند، اما او مانع از بازگشت به آن سال‌ها خواهد شد.

حسن روحانی

حسن روحانی سفری هم به لرستان داشت

حسن روحانی گفت: "ما آینده ایران را در اختیار شعار قرار نخواهیم داد."

او گفت آمده است تا برخی نهادها، روزنامه‌ها و سایت‌ها "حاشیه امن" نداشته باشند. آقای روحانی مشخص نکرد که منظورش کدام نهادها و رسانه‌ها است.

در روزهای اخیر رسانه‌های محافظه‌کاران اتهام‌ها و شایعاتی را علیه آقای روحانی منتشر کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم، که تصور می‌شود به سپاه نزدیک است، در مطلبی درگذشت محمد فریدون، فرزند آقای روحانی، در سال ۷۶ را مطرح کرده و در حالی که مرگ او خودکشی گزارش شده بود آن را "قتل" خوانده و گفته است که محمد فریدون با "اسلحه‌ای خاص" به قتل رسیده است.

تسنیم بدون بیان اتهامی مشخص و مستند نوشته است: "افشای مباحثی درباره آنچه در ماجرای مرگ فرزند حجت‌الاسلام روحانی مطرح است، می‌توانست تبعات مهمی برای روحانی به ارمغان بیاورد، اما این رقبا محجوبانه و مؤدبانه از طرح حتی گوشه‌ای از آن و اشاره‌ای به آن خودداری کردند."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴

نظرات  (۲)

۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۷ حسن ک از شهرری
حداقل از  این مناظره ها فهمیدیم که خوشبختانه همه از هم پرونده دارند و در یک کلام همه تا جایی که توانستند دزدیدند و خوردند . حداقل این برای ما روشن شد
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۷ مهین ک از تهران
آقا دوران بخور بخور است این ها حتما بخش کوچکی از آنچه هست که وجود دارد این در حالی است که همسر من که یک کارگر است برای نان شب مان  هم گرفتاریم ، حداقل 8 ماه است که لب به گوشت نزده ایم ولی چه میشود کرد خدا تقاص اش را از اینها بگیرد ما که دست مان نمیرسد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی