پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

انتخابات ریاست‌جمهوری

شعار موسوی، رهنورد/ تساوی زن و مرد در اجتماع حامیان روحانی

همایش حامیان حسن روحانی در استادیوم دوازده هزار نفری آزادی در حالی برگزار شد که در ساعت اولیه شروع این همایش شعار «یا حسین میرحسین» به گوش می رسید.

شعار میرحسین یاحسین در استادیوم آزادی

یکی دیگر از شعارها که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، شعار «کروبی و موسوی آزاد باید گردد»، بود.

از حامیان جنبش سبز و خانواده زندانیان سیاسی به حامیان روحانی در استادیوم دوازده هزار نفری پیوستند.

مصطفی تاج زاده،معاون سیاسی وزارت کشور در دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی که خرداد ماه ٨٨ دستگیر و به مدت هفت سال زندانی شد،در استادیوم آزادی به همراه همسرش حضور داشت.

 

برخی از شهروندان نیز در توییت های خود از روحانی خواسته بودند که این بار اول و آخری نباشد که زنان در استادیوم آزادی وارد می شوند و از او خواسته بودند در راستای حضور زنان در ورزشگاه ها تلاش کند.

در ادامه این مراسم پس از آنکه یکی از سخنرانان خواستار برابری جنسیتی در دولت بعدی شد حاضران فریاد زدند : « موسوی، رهنورد/ تساوی زن و مرد

عاصمه جهانگیر، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران، در نخستین گزارش خود تصریح کرده که تبعیض علیه زنان همچنان در این کشور ادامه دارد.

آقای روحانی در پیگیری بخشی از وعده های خود که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ عنوان کرده بود، از جمله رفع حصر میرحسین موسوی و مهدی کروبی موفق نبوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴

نظرات  (۱)

۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۲۳ شهین استاد احمدی
ما زنان گوشمان پر است هر که دم انتخابات چند تا دختر جوون بغل خودش نشون میده 
انتخابات که تمام شد همونا را شلاق میزنه  نمیدانم چرا روحانی و احمدی نژاد و.... را با این دختران نامحرم شلاق نمیزنند. رییسی حتما اینکاررا میکند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی