پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

موضوع:  بیش از ۱۰۰ پژوهشگر علوم انسانی خارج از کشور: به روحانی رای می دهیم!

جمعی از پژوهشگران علوم انسانی خارج از کشور از حسن روحانی در انخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرددند.

به گزارش فرارو متن کامل این نامه به هماره اسامی امضا کنندگان به شرح زیر است»

با سلام،

اکنون پس از چهار سال، شهروندان ایران دوباره در آستانه‌ی انتخابی سرنوشت‌ساز قراردارند: انتخاب مدیریت ماجراجویانه یا ادامه روند عقلانی و مدبرانه‌ای که در چهار سال اخیر قطار کشور را در مسیر تعامل با دنیا و توسعه قرار داده است. ما امضا‌کنندگان این بیانیه، با توجه به اهمیت انتخابات پیش‌رو و تاثیر آن در توسعه میان‌مدت و بلندمدت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ایران، حمایت خود را از آقای دکتر روحانی اعلام می‌داریم.

ما پژوهشگران حوزه علوم انسانی به عنوان شهروندان مسئول بر آن‌ هستیم تا نظرهای خود را درباره این انتخابات و راهی که چهار سال پیش برگزیدیم، با شما هم‌میهنان آگاه و مسئول در میان بگذاریم.

http://sahamnews.org/2017/05/305182/



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۲

نظرات  (۱)

۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۵ کریم پور از آلمان
این ها واقعا که آدم های پلشتی هستند از قبل این حکومت  یا نان میخورند ویا  چشم  به دنبال مقام و موقعیتی در این حکومت هستند واقعا من قبل از همه از این افراد متنفرم  واقعا عین زالو میمانند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی