پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

موضوع:  جانشین فرمانده ناجا ؛دشمنان نمی توانند فتنه ایجاد کنند/ تاکید بر برگزاری انتخاباتی امن و سالم

 

تهران-ایرنا-جانشین فرمانده ناجا با اشاره به انتخابات آتی کشور، با بیان اینکه انجام انتخابات و جابه جایی قدرت در تمام دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: معاندین ، منافقین و دشمنان نظام، دندان تیز کرده اند که ناآرامی، فتنه و شورش را در کشور راه اندازی کنند که ماهیت آنها کاملاً برای ما و مردم عزیز کشورمان شناخته شده است؛ آنها نمی توانند در مقابل مردم ولایتمدار کشورمان بایستند و ایجاد فتنه کنند.

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مؤمنی در همایش سراسری قرارگاه ظفر ویژه فرماندهان یگان های ویژه سراسر کشور افزود: دشمنان نظام منتظر هستند تا اتفاقی توسط عناصر داخلی رخ دهد و از آن نهایت سوء استفاده را بکنند و به اصل اسلام ضربه بزنند که در فتنه 88 همه شاهد آن بودیم لذا نیاز است در این عرصه نهایت مراقبت را داشته باشیم که این موج در جامعه ایجاد نشود.

وی گفت: تفاوت عمده جامعه امروزی با جامعه چندسال گذشته ، راه اندازی فضای مجازی است؛ در گذشته برای پخش اتفاقات رخدادها برنامه ریزی های لازم صورت می گرفت اما امروز هر شهروندی در واقع یک خبرنگار و بلکه یک رسانه است و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اطلاع رسانی اخبار اقدام می کند؛ در این عرصه هوشیاری و مراقبت از ملزومات بوده و فرماندهان نسبت به تبیین آن بین نیروهای زیرمجموعه خود اقدام کنند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری نظم و امنیت کشور، تأکید کرد: مأموریت ایجاد نظم و امنیت در کشور بر عهده نیروی انتظامی است لذا باید با برنامه ریزی، نظارت و اجرای دقیق برنامه ها، از عهده انجام آن برآییم و به نحو مطلوب آن را در جامعه نهادینه کنیم.

سردار مؤمنی گفت: هرجایی که دچار غفلت و عدم آگاهی شدیم، ضربه خوردیم؛ باید به گونه ای عمل کنیم که انتخابات آتی کشور در امنیت و سلامت کامل برگزار شود تا هیچ بهانه ای در اختیار دشمنان و معاندان قرار نگیرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی های یگان ویژه ، گفت:حرفه ای ترین، سریع ترین و کارآمد ترین واحد در سطح نیروی انتظامی، یگان ویژه است که این سه شاخصه از ویژگی های مؤثر این یگان در مقابله با مخلان نظم و امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: یگان ویژه از زمانی که با این ساختار وارد عمل شد و در مأموریت ها حضور یافت، عملیاتی صد درصد موفق داشت ضمن اینکه اجرای این سه عنصر درحقیقت موجب بازدارندگی بوده و دشمن وقتی آنها را احساس می کند، به خودی خود عقب نشینی می کند.جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: تمام مأموریت های ناجا و برخوردهای اجتماعی در سه سطح اجرا می شود که کلانتری ها و پاسگاه ها در مرحله اول، یگان امداد در سطح دوم و در نهایت یگان ویژه وارد عمل می شود و به مأموریت خاتمه می دهد.این مقام ارشد انتظامی گفت: سعی ما بر این است که در سطح ناجا، در فرصت اول از واحدهای کارآمد استفاده نکنیم بلکه زمانی که تهدیدات شدت گرفت، آنگاه بهره گیری از یگان ویژه در دستور کار قرار می گیرد که در واقع مشت آخر ناجا و مهمترین استراتژی و راهبرد در انجام مأموریت های محوله است.

سردار مؤمنی تصریح کرد: وقتی یگان ویژه ناجا را با یگان های ویژه دیگر کشورها مقایسه می کنیم ، شاهد آن هستیم که یگان

ویژه کشور ما به مراتب توانمندتر از آنها است لذا احراز این آمادگی اثرگذار بوده و دشمن را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در برخی از موارد ممکن است ما کارآمد باشیم ولی مردم و جامعه آن را احساس نکنند که نسبت به این مهم نیز باید راهکار داشته باشیم و در عمل برای مردم به اثبات برسانیم.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: آمادگی جسمانی و مهارت حاصل نخواهد شد مگر با تمرین و ممارست؛ اگر مهارتی به دست آمد به دنبال آن باید تمرین مداوم داشته باشیم چرا که آماده ترین ورزشکار جهان هم اگر دو هفته تمرین نداشته باشد از عرصه خارج خواهد شد.

مؤمنی، یکی دیگر از ویژگی های یگان کارآمد را عدم تفاوت بین واحدهای خود برشمرد و افزود: نباید بین اولین و آخرین واحد تفاوتی وجود داشته باشد؛ آمادگی که در سطح یگان های مرکز ایجاد شده است باید به همان میزان در سطح یگان های ویژه سراسر کشور وجود داشته باشد تا به یک واحد یکپارچه تبدیل شوند و یک نوع آموزش را مورد بهره برداری قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: یگان های ویژه سراسر کشور باید با آمادگی کامل از نظر ذهنی، مهارتی و کارآیی، به انجام مأموریت های محوله بپردازند که این شاخصه نهایی ارزیابی ما از یگان ویژه است؛ باید تلاش شود تا مهارت، کارآیی و سرعت عمل تمام یگان ها هیچ تفاوتی باهم نداشته باشد که در یگان های ویژه شاهد این روحیه بطور دائم هستیم.                     

نظرات  (۶)

یگانهای ویژه هم هر کجا باشند ما را نمیترسونند فکر نکنید میتونید سر این انتخابات رو هم توی گل ببرید. آقای روحانی گفت که ما نمیگذاریم کسانی بیایند که با اعدام میخواهند حکومت کنند. 
برو کشک ات را بساب
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۴۵ نیلوفر آشتیانی
گوش ما پر است ، خودتان مثل سگ میترسید بعد عربده میکشید
ما ملت مطلوم ایران دم انتخابات که میشه گوشت قربانی امثال آقا هستند
ما زنها که هم اش سرکوفت شدیم تو خونه و آشپزخونه
حالا آقایون یادشان افتاده که دم انتخابات ، خانمهای جوان را پشت سرشان تو عکس بندازند. بس کنید اینها را....
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۹:۰۱ مهری گ پرستار
من که نفهمیدم که بلاخره کدام رییس جمهور مسئولیت این ویرانی را بعهده گرفته وهمه همدیگر را مقصر میکنند و افتضاح مالی و سیاسی خسته شدم واصلا رییس جمهور نمیخوام. 
میشه ما را به حال خود بگذارید.
۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۷ مهوش از تهران
برو بابام کشکت را بساب الکی فیل هوا نکن دوباره یک ضرب شستی میخواهید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی