پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۹۶/۰۲/۱۹

عزت‌الله ضرغامی:

رفتار اخیر آقای روحانی با جایگاه شخص دوم کشور فاصله زیادی دارد/ وی هنوز فرصت برگشتن به کورس رقابت را دارد، چرا انتحاری عمل می کند؟

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما عنوان کرد: مواضع و رفتار اخیر آقای روحانی با جایگاه شخص دوم کشور و صاحب گفتمان اعتدال فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عزت الله ضرغامی رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در صفحه شخصی اش درباره اظهارات اخیر رئیس جمهور نوشت: مواضع و رفتار اخیر آقای روحانی با جایگاه شخص دوم کشور و صاحب گفتمان اعتدال فاصله زیادی دارد.
 ایشان هنوز فرصت برگشتن به کورس رقابت را دارند نمی‌دانم چرا انتحاری عمل می کنند؟

نظرات  (۳)

آقای ضرغامی کدام بهتر است هرکس دنبال منافع خودش است برای ما فرق نمی کند هیچکس به درد ما نمی رسد لذا من امیدی ندارم ورای نمیدهم
متاسفانه 4  سا ل آقای روحانی عملا به هیچکدام از وعده شان عمل نکردند ولی من وقتی نگاه میکنم کسی را در این اصول گرایان هم نمی بینم که بتواند به مشکلات این مردم جواب بدهد واقعا خسته شده ایم از این وضعیت . 
آیا کسی هست که به داد ما برسد من جوان چرا بعد از این همه تحصیل بایستی همچنان بیکار باشم 
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۴ سلیمان از تهران
یکبار هم آقای روحانی واقعیت ها را در رابطه با اعدام گفت یکی از دم و دنبالچه های سردمدار اعدام که رئیسی است جیغ بنفش کشیده که چرا آقای روحانی انتخاری عمل کرده است. انتحار برای شماها است که اینبار به خیابان میریزیم و آنقدر میمانیم تا گور خودتان را گم کنید. فکر میکنید میتوانید مثل سال 88 بزنید و دستگیر کنید و تجاوز کنید و کهریزک درست کنید و باز هم بیشتر حکومت کنید نخیر چنین خبری نیست کاری میکنیم که گورتان را گم کنید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی