پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

پارسا نیوز

اخبار تحلیلی - خبری مستقل و فوری

این سایت اطلاع رسانی بی طرفانه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران میباشد و به هیچ گروه و جناح سیاسی وابستگی ندارد.
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سایه‌ی جهانگیری و قالیباف روی روحانی و رئیسی

سخن سردبیر

اخبار متنوع و گاها متناقض در مورد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تمامی مطبوعات را پر کرده است که تمامی پیش بینی ها و فرضیه های اولیه در مورد این دور انتخابات را تحت الشعاع قرار داده است.

همین امر باعث شد که اخبار دیدنی تر و شنیدنی تر باشد و دنبال کردن آنها جذابیت بیشتری داشته باشد.

کسی حدس نمیزد که ورود آقای جهانگیری در این مناظره بدین میزان جسورانه و صریح باشد.

کسی پیش بینی نمیکرد که هوشمندانه تر و تیزتر از آقای روحانی به دفاع از دولت بپردازد و حریف را دچار مشکل نماید.

تصور نمیشد که آقای قالیباف اینچنین تهاجمی علیه دولت برخیزد در عین حال که خودش در اداره شهر تهران انتقادات مشابه دولت به او وارد بوده است.

پیش بینی اینکه آقای روحانی و رئیسی این میزان غیر اکتیو و غیر جنگنده وارد مناظره اول شوند هم آسان نبود چیزی که بطور فزاینده ای هر دو را بمیزانی به حاشیه راند و زمزمه های ورود جهانگیری و قالیباف در دور دوم بر سر زبانها افتاد.

عدم درگیر شدن آقایان میرسلیم و هاشمی طبا هم در این مناظره البته پدیده عجیبی نبود و پیش بینی میشد. البته انتظار مردم ورود اکتیو و فعال همه کاندیداها در این انتخابات میباشد تا بتوانیم مدافع دمکراسی باشیم.

با توجه به تحولات فوق باید دید که روزهای آتی چه تحولات جدیدی بهمراه خواهد داشت که صحنه انتخابات را دگرگون کند.

آیا شاهد تغییری در رویکرد کاندیداها خواهیم بود و آیا کاندیداهای غیر اصلیتر میتوانند موازنه را به سمت یکی از جلودارها بچرخانند. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پدیده محیر العقولی بوقوع خواهد پیوست. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۴

نظرات  (۲)

۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۱ ناشناس بیلمز
بابا ولمون کن تو هم مارو گرفتیا . معلومه شغل نداری و الافی این بلوگو باز کردی انتخابات کجا بود همه اینا بازیه. سرمونو شیره میمالونن
۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۳۷ احمد رضا باغبان
آقای قالیباف که هنوز به سوالات پلاسکو واستخدام بیسوادان در مترو جواب نداده میتواند به 80 میلیون ایرانی پاسخگو باشد من که خسته شدم ورای نمیدهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی